Bilgi birikimini ilgili taraflar ile paylaşmayı, kaliteli hizmet vermeyi ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı ilke edinen Alsay, Kalite Yönetim Sistemi politikasını aşağıdaki ilkeler etrafında oluşturmuş ve uygulamaya almıştır.
• Kaliteli hizmet vermek
• Etkin ve geniş ürün gamına sahip olmak
• Mutlu ve memnun müşteri sağlamak
• Yasalara, Mevzuatlara tavizsiz uymak
• Müşterilerimizi ve çalışanlarımızı varlık kaynağı kabul etmek
• Kişisel veri güvenliğini tüm süreçlerde uygulayarak ilgili taraflara gerekli güveni sağlamak
• Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına uymak ve sürekli iyileştirme sağlamak
• Tüm faaliyetleri kapsamında olası Risk ve Fırsatları değerlendirmek, sistematik bir şekilde şirketimize önleme kültürünü yerleştirmek
• Söz konusu yaklaşım ve önceliklerimizi kamuoyu ve diğer ilgi gruplarımızla paylaşmak
Şirket personelimizin bu ilkeler etrafında çalışmaları ve bilinçli hareketleri kurulan yönetim sistemlerimizin etkinliği açısından son derece önem arz etmektedir.